Klein onverwagse opstoppers

`n Mens sou dink dat ek iets oor die dood sou antwoord, of die rouproses, of geloof – dit is nou as iemand my sou vra wat was die grootste les wat ek geleer het van Chris dood is. Maar dit is nie… Al het ek die dood in die oë gestaar, bly dit vir my steeds onbekend, onverstaanbaar en selfs vreesaanjaend. Al het mense wat my gehelp het in die maande ná Chris se dood, vir my gesê hulle het lank terug iemand so diep sien rou, kan ek nie raadgee oor die rouproses nie, hoe dit werk, hoe ek dit hanteer het, en steeds doen nie. Al was my verhouding met God vir `n lang ruk stormagtig, en is dit soms steeds, was die les wat ek daaruit moes leer, nie `n moeilike een nie.

Die moeilikste les wat ek wel geleer het, en glad nie verwag het om uit Chris se dood te leer nie, was `n positiewe, maar ongelukkig meer negatiewe les in mensekennis. Interessant genoeg, die positiewe les het ek gewoonlik by mense wat ek nie so goed geken het nie, geleer. Hulle het my verbaas met opregte, aanhoudende, onvoorwaardelike omgee. En die negatiewe les by mense wat ek gedink het opreg en onvoorwaardelik vir my omgee, vir my lief is.

Ons word amper nooit die keuse gegee of ons die seermaak-houe van die lewe wil hê, of nie. Ons word nie vooraf gewaarsku of geleer hoe om dit te vermy nie. Dit kom net, onverwags, koud en wreed. En dit maak seer… diep seer.

Een oggend word ek wakker en ek voel net nie lekker nie… angstig… ongelukkig. Dít ná `n dag van nóg `n hoofstuk in my mensekennis-lesse… `n negatiewe een. Ná amper `n hele dag se “soul searching” besef ek skielik, maar daar ís van hierdie houe wat ek kan vermy – hierdie klein onverwagse opstoppers. Daardie wat mense meesal nie eers besef hulle deel uit nie, wat hulle nie sien as opstoppers nie. Daardie wat hulle, sonder om te dink… of deur net aan hulself te dink, uitdeel.

Daarom neem ek `n paar moeilike besluite… nie sonder dat ek dit mooi deurdink het nie, maar juis ómdat ek dit mooi deurdink het. Hulle mag dalk nie verstaan nie, en meer opstoppers probeer uitdeel, maar nou is dit net in die lug, dit kan my nie meer tref nie.

1 thoughts on “Klein onverwagse opstoppers

Lewer kommentaar